Wednesday 10 August 2016

"La multi ani" tati!

De cate ori o sa scriu, o sa sterg si o sa rescriu pana cand o sa gasesc cuvintele care sa descrie tot ce vreau sa-ti spun?
De fapt nici nu as vrea sa le folosesc, as vrea doar sa fiu langa tine intr-o zi asa importanta ca asta, sa te iau in brate, sa-ti pregatesc tortul tau preferat de ciocolata, sa stam la masa in curte si sa radem in timp ce pe fundal se aude o melodie de la radio.
Mai tii minte duminicile cand puneai discuri la pick-up cu muzica simfonica si stateam in tacere doar bucurandu-ne de auzul instrumentelor? Sau sambetele cu teleenciclopedia si gogosi de malai?As da orice pentru una dintre ele acum.
Tu mereu spui ca nu e usor sa fii parinte dar tu ai reusit sa imi fii tata, mama, prietenul meu cel mai bun, profesor (iti amintesti cand m-ai invatat sa citesc dintr-un ziar cand aveam 6 ani?), doctor -nicio farmacie nu egaleaza tincturile tale si frectia cu otet de prune cand eram racita.
M-ai invatat ce inseamna respectul si bunul simt, cum sa daruiesti fara sa astepti nimic in schimb, cum sa fii multumit cu ce ai si ca fericirea e drumul in sine nu e ceva ce ne asteapta la capat. M-ai invatat cum sa ma descurc singura, sa fiu independenta,responsabila, sa am opiniile mele si sa iau deciziile gandite la rece. M-ai invatat ce inseamna credinta in Dumnezeu, speranta si dragostea pentru natura, muzica si oameni.
Poate crezi ca daca nu m-ai daruit lucruri materiale, nu ti-ai facut datoria de parinte dar amandoi stim cat de goale si fara substanta sunt cadourile de genul asta, pe cand ceea ce m-ai invatat tu, iubirea si caldura parinteasca raman pentru totdeauna in sufletul meu.
Dar azi e despre tine, nu despre mine de aceea vreau sa-ti multumesc pentru toate astea, sa-ti spun cat de mandra sunt de faptul ca esti tatal meu si ca esti cea mai importanta persoana din viata mea.
Vreau sa-ti multumesc pentru toata rabdarea, dedicarea si timpul in care  ai fost acolo sa ma asculti cand aveam nevoie si sa-mi dai un sfat.Pentru toate eforturile, sacrificiile si noptile nedormite.
Iti doresc atat de multe de ziua ta si in restul zilelor de am nevoie de un pergament pentru dorinte sa le scriu pe toate. Dar cel mai mult as vrea sa ai pace in suflet, sa te poti trezi in fiecare dimineata zambind si sa adormi cu gandul ca ai facut ceea ce trebuie si ai devenit persoana pe care iti doreai sa fii. Sa te aud razand si glumind si sa-ti pastrezi spiritul tanar din suflet indiferent de greutati.
Stiu ca nu o spun prea des dar te iubesc din tot sufletul si asta o sa ramana mereu indiferent de ce se v-a intampla.
"La multi ani tati!"



No comments:

Post a Comment

Total Pageviews